Zapisywanie treści e-maili w pliku txt lub excel

Pytania, uwagi, problemy związane z Microsoft Office Outlook, wersje 2007, 2010, 2013 i 2016.

Moderator: Moderatorzy

Zapisywanie treści e-maili w pliku txt lub excel

Postprzez manhattan0 » Śr 25.11.2020 14:12

Witam
Poszukuję rozwiązania, które ułatwi mi znacznie pracę...

Codziennie dostaję emaile z jednego konta o tym samym temacie, różni się jedynie treść ale format jest ten sam.

Dostaję takiego emaila i w nim tabelkę: (W mailach różni się jedynie ilość wierszy i treść)
_______________________________________
Folder: "S10"
Temat: "Przyjecia Magazyn S10 - BIG TENT"
Treść:
"FINISHED PRODUCTS - DUŻY NAMIOT

Nr detalu Ilość Data
1954462000 21 25.11.2020 07:30:00
15024406303 20 25.11.2020 07:30:00
1894466905 73 25.11.2020 07:34:00"
_______________________________________

Ilość wierszy zależy od ilości i rodzaju przyjmowanych na magazyn detali.
Czy jest opcja aby dane z każdego z tych e-maili zapisywały się automatycznie w jakimś osobnym pliku? txt lub xml. (każdorazowo po przyjściu e-maila)

Najlepiej gdyby to był jeden plik a dane by się tylko dopisywały.

Proszę o pomoc
manhattan0
 
Posty: 7
Dołączył(a): Śr 25.11.2020 10:33

Re: Zapisywanie treści e-maili w pliku txt lub excel

Postprzez OShon » Śr 25.11.2020 14:16

Napisałeś do mnie na priv - zatem odpisałem bo mam takie rozwiązanie jako dodatek COM.
W Outlooku nie ma gotowego takiego mechanizmu dostarczonego przez producenta.
Obrazek
Oskar Shon - MVP Office Dev. 11/21, 3x MCC, 4/9/22 TechNet
Forum moderator: Outlook.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA
Zobacz fajne dodatki: Outlooka, Excela, Worda lub PowerPointa
OShon
 
Posty: 10915
Dołączył(a): Cz 19.10.2006 08:31
Lokalizacja: Projekt autorski VBATools.pl


Powrót do Microsoft Outlook 2007 / 2010 / 2013 / 2016

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron