Reguła przekazywania poczty na inne konto podczas nieobecnoś

Pytania, uwagi, problemy związane z Microsoft Office Outlook, wersje 2007, 2010, 2013 i 2016.

Moderator: Moderatorzy

Reguła przekazywania poczty na inne konto podczas nieobecnoś

Postprzez Franek_czak » Wt 09.07.2019 17:46

Mamy w pracy taki problem: kolega poszedł na urlop i dodał regułę przekazywania poczty w ms outlook 2013 na nieprawidłową osobę. Administratorzy serwera pocztowego exchange twierdzą że reguły nie widzą. Kolega wyjechał nie przyjdzie zmienić reguły... Czy jest jakiś sposób zmiany lub wyłączenia tej reguły z poziomu stacji? Jedyne co nam przychodzi do głowy to nadanie uprawnień do Jego skrzynki...
Franek_czak
 
Posty: 2
Dołączył(a): Wt 09.07.2019 17:33

Re: Reguła przekazywania poczty na inne konto podczas nieobe

Postprzez OShon » Wt 09.07.2019 18:02

Odpowiedzi automatyczne jako reguła dla nieobecności musza być zapisywane na serwerze. Być może nie są one łatwe do odszukania (nie jestem adminem)

OL_Ex_Odpowiedzi_automatyczne_regula.png

Bez zalogowania się na jego konto nie można wylogować nieobecności ani tym bardziej zmienić ustawień.
Obrazek
Oskar Shon - MVP Office System/Development 11/20, 3x MCC
Forum moderator: Outlook.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA
Zobacz fajne dodatki: Outlooka, Excela, Worda lub PowerPointa
OShon
 
Posty: 10049
Dołączył(a): Cz 19.10.2006 08:31
Lokalizacja: Projekt autorski VBATools.pl

Re: Reguła przekazywania poczty na inne konto podczas nieobe

Postprzez Franek_czak » Wt 09.07.2019 18:56

Dziękuję za odpowiedź, zostaje nam tylko nadać komuś innemu uprawnienia do tej skrzynki choć to dość trudne rozwiązanie (przepisy bezpieczeństwa...)
Franek_czak
 
Posty: 2
Dołączył(a): Wt 09.07.2019 17:33


Powrót do Microsoft Outlook 2007 / 2010 / 2013 / 2016

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron