Problem z odbieraniem błąd (0x80004005). Outloo 2016

Pytania, uwagi, problemy związane z Microsoft Office Outlook, wersje 2007, 2010, 2013 i 2016.

Moderator: Moderatorzy

Problem z odbieraniem błąd (0x80004005). Outloo 2016

Postprzez luklodz » Wt 28.03.2017 19:12

Witam,
Outook 2016 : Odbieranie zgłosiło błąd (0x80004005) operacja nie powiodła się.
Protokół POP3/SMTP
Dwa konta u tego samego dostawcy, jedno działa bez problemu.

Mam problem z odbieraniem poczty, konto pocztowe mam na wp.pl.
Skopiowałem ustawienia z konta(też na wp.pl), które wcześniej skonfigurowałem.
W poczcie wp.pl zaznaczyłem "Zezwalaj na dostęp do poczty za pomocą protokołu POP3/SMTP/IMAP."
luklodz
 
Posty: 5
Dołączył(a): Pn 27.03.2017 20:07

Re: Problem z odbieraniem błąd (0x80004005). Outloo 2016

Postprzez OShon » Śr 29.03.2017 09:46

MS pisze w tym artykule: Komunikat o błędzie przy odbieraniu nowej poczty, że ten błąd to spowodowany blokadą w Antywirusie: Norton a wyłącz funkcję „Enable script blocking”

Sprawdź czy taka sytuacja zachodzi również u ciebie i daj znać.
Obrazek
Oskar Shon - MVP Office Dev. 11/20, 3x MCC, 4/9/22 TechNet
Forum moderator: Outlook.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA
Zobacz fajne dodatki: Outlooka, Excela, Worda lub PowerPointa
OShon
 
Posty: 10132
Dołączył(a): Cz 19.10.2006 08:31
Lokalizacja: Projekt autorski VBATools.pl

Re: Problem z odbieraniem błąd (0x80004005). Outloo 2016

Postprzez luklodz » Śr 29.03.2017 18:33

Witam,
Skontaktowałem się Norton Security, zdalnym pulpitem najpierw zostały zmienione ustawienia dotyczące poczty, później odinstalowany Norton.
Problem nadal ten sam komunikat 0x800004005.
Dodatkowa informacja lokalizcja: ustawienie konta, karta "pliki danych" : na koncie gdzie występuje problem.
Ścieżka jest \\?\C:\Users\.....
Na poprawnym koncie C:\Users\......
Czy to ma wpływ na odbieranie poczty?
luklodz
 
Posty: 5
Dołączył(a): Pn 27.03.2017 20:07

Re: Problem z odbieraniem błąd (0x80004005). Outloo 2016

Postprzez OShon » Śr 29.03.2017 19:31

Nie spotkałem się aby jakakolwiek ścieżka miała początek zaczynający się od \\?\
Może to wykasowany udział sieciowy, który zwykle oznacza się przez dla backslashe, ale z pewnością nie jako znak zapytania.
Skoro jednak problem dotyczył Nortona, to znaczy że to bezpośrednio jego wina.
Odpowiedzią było przestawienie jego ustawień a nie jego usunięcie.
Może blokada dalej istnieje bez względu na odinstalowanie programu.
Nie mam Nortona więc więcej nie podpowiem.
Obrazek
Oskar Shon - MVP Office Dev. 11/20, 3x MCC, 4/9/22 TechNet
Forum moderator: Outlook.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA
Zobacz fajne dodatki: Outlooka, Excela, Worda lub PowerPointa
OShon
 
Posty: 10132
Dołączył(a): Cz 19.10.2006 08:31
Lokalizacja: Projekt autorski VBATools.pl

Re: Problem z odbieraniem błąd (0x80004005). Outloo 2016

Postprzez luklodz » Wt 04.04.2017 21:42

Witam,
Dzisiaj usunąłem i dodałem konto, działa.
Również nie spotkałem aby jakakolwiek ścieżka rozpoczynała się od \\?\. Dzisiaj ścieżki są poprawne.
Podejrzewam, że norton zablokował pocztę.
Jeśli ktoś będzie miał podobny problem:
1. Norton -ustawienia - skanowanie antywirusowe poczty - wyłączyć.
2. Usunąć konto i jeszcze raz dodać.
luklodz
 
Posty: 5
Dołączył(a): Pn 27.03.2017 20:07

Re: Problem z odbieraniem błąd (0x80004005). Outloo 2016

Postprzez OShon » Śr 05.04.2017 07:53

To istotne spostrzeżenia. Dzięki że je opisałeś.
Z pewnością inni userzy Nortona będą czerpać z tej informacji wiedzę.
Pozdrawiam.
Obrazek
Oskar Shon - MVP Office Dev. 11/20, 3x MCC, 4/9/22 TechNet
Forum moderator: Outlook.pl | ExcelForum.pl | MSDN dział VBA
Zobacz fajne dodatki: Outlooka, Excela, Worda lub PowerPointa
OShon
 
Posty: 10132
Dołączył(a): Cz 19.10.2006 08:31
Lokalizacja: Projekt autorski VBATools.pl

Re: Problem z odbieraniem błąd (0x80004005). Outloo 2016

Postprzez kiosho » Pn 09.09.2019 15:04

Witam, mam ten sam błąd. Jeżeli chodzi o ochronę to ja używam Eseta, wylaczylem zaporę ale bez zmian. Czy lukludz usuwałeś konto outlook czy zapory?
kiosho
 
Posty: 167
Dołączył(a): Pn 30.06.2008 21:26

Re: Problem z odbieraniem błąd (0x80004005). Outloo 2016

Postprzez kiosho » Wt 10.09.2019 04:36

Usunąłem konto w Outlook dodałem ponownie jednak błąd występuje nadal, ale podpiąłem ten sam plik PST, spróbuję utworzyć jeszcze nowy dam znać czy pomogło.
kiosho
 
Posty: 167
Dołączył(a): Pn 30.06.2008 21:26


Powrót do Microsoft Outlook 2007 / 2010 / 2013 / 2016

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości