Microsoft Outlook troubleshooting
Dzięki procesowi autoarchiwizacji można automatycznie zapisać wiadomości e-mail w programie Outlook do archiwum i tym samym usunąć je z bieżących wiadomości. W indywidualnych przypadkach jest to jednak niepożądane, ponieważ wśród wiadomości znajdować się może kilka szczególnie ważnych, lub dlatego, że informacje dostępne w niektórych z nich mogą się okazać potrzebne w przyszłości.
 
Dzięki zaznaczeniu odpowiedniej opcji w programie Outlook można wykluczyć określone wiadomości z procesu automatycznej archiwizacji. Wystarczy otworzyć odpowiedni e-mail i kliknąć na ikonę Office w lewym górnym rogu programu, a następnie wybrać Właściwości. W zakładce Ogólne mamy możliwość zaznaczenia opcji Nie autoarchiwizuj tego elementu
 
Opcja w programie Outlook 
Rys.1. Opcja Nie autoarchiwizuj tego elementu.
 
Po zaznaczeniu tej opcji i kliknięciu OK dana wiadomość nie będzie przetwarzana podczas procesu autoarchiwizacji.

 

Jeśli masz jakieś pytania lub komentarze dotyczące tego artykułu, napisz na naszym forum.

(c) CodeTwo. Wszelkie prawa zastrzeżone.



© Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część ani całość tego artykułu nie może być powielana ani publikowana bez zgody autora.