
Tworzenie listy wykonywanych zadań za pomocą kalendarza
autor saymon 2011-03-11 09:21:00 w Microsoft Outlook
tagi: kalendarz, lista, Outlook, terminy, tworzenie, zadania, zaznaczanie
tagi: kalendarz, lista, Outlook, terminy, tworzenie, zadania, zaznaczanie
W programie Outlook mamy możliwość tworzenia zadań, oraz oznaczania ich jako wykonane. Jednak większość z nich to różnego typu spotkania czy terminy, w których załatwiamy jakąś firmową sprawę. Dlaczego więc nie mielibyśmy sobie uprościć całej tej czynności i nie tworzyć nowych zadań czy też terminów od razu w kalendarzu?
Program Outlook posiada możliwość dostosowywania widoków oraz kolumn w kalendarzu, i między innymi te funkcjonalności wykorzystamy w tym artykule.
Po pierwsze przełączmy widok w Outlooku na Kalendarz. Następnie wybieramy z menu Widok, Widok bieżący, Wszystkie terminy. Kalendarz w programie Outlook w tym momencie wyglądał będzie jak lista zadań. Teraz wystarczy kliknąć na pasku kolumn prawym przyciskiem myszy i wybrać Wybór pola, Nowe..., a następnie wypełnić pola pojawiające się w nowym oknie według wzoru:

Rys.1. Tworzenie nowej kolumny.
Nowo zdefiniowane pole/kolumna pojawi się na liście. Teraz wystarczy przenieść tą kolumnę do widoku kalendarza w Outlooku przytrzymując lewy przycisk myszy. Od tego momentu możliwe będzie zaznaczanie wykonanych zadań/terminów poprzez kliknięcie w nowo utworzonej kolumnie przy danym terminie. Pojawi się znak 'v', który będzie dla nas oznaczał że dane zadanie zostało wykonane.

Rys.2. Lista wykonanych terminów w kalendarzu.
Jeśli masz jakieś pytania lub komentarze dotyczące tego artykułu, napisz na naszym forum.
(c) CodeTwo. Wszelkie prawa zastrzeżone.
© Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część ani całość tego artykułu nie może być powielana ani publikowana bez zgody autora.