Microsoft Outlook troubleshooting

Przydatną funkcją, szczególnie w firmach, jest stworzenie wirtualnej tablicy ogłoszeń w folderze Outlooka, który jest dostępny dla wszystkich użytkowników sieci (Rys. 1). Tablicę ogłoszeń w programie MS Outlook tworzy się poprzez dodawanie ogłoszeń w folderze typu Poczta.

Należy przejść do folderu używanego jako tablica ogłoszeń (zaznaczyć go), następnie rozwinąć menu Nowy na pasku narzędzi i wybrać Ogłoszenie w tym folderze. Alternatywnie, można wcisnąć Ctrl+Shift+S i nowe ogłoszenie otworzy się automatycznie. Po uzupełnieniu wszystkich informacji (temat, treść) należy wybrać opcję Ogłoś. Kolejni użytkownicy mogą w zależności od potrzeb dopisywać się do tego ogłoszenia, odpowiadać na nie lub tworzyć nowe ogłoszenia. Mogą w ten sposób powstawać odrębne grupy dyskusyjne.

Aby wspólna tablica ogłoszeń mogła być zastosowana, konieczne jest współdzielenie folderów Outlooka. Program CodeTwo Public Folders pozwoli utworzyć foldery publiczne i współdzielić dane pomiędzy Outlookami w firmach, które nie posiadają serwera Exchange. 

Wirtualna tablica ogłoszeń.

Rys. 1. Przykładowa tablica ogłoszeń.

Jeśli masz jakieś pytania lub komentarze dotyczące tego artykułu, napisz na naszym forum.

(c) CodeTwo. Wszelkie prawa zastrzeżone.



© Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część ani całość tego artykułu nie może być powielana ani publikowana bez zgody autora.