Problem z połączeniem z Exchange Server

Pytania, problemy, uwagi związane ze starszymi wersjami Microsoft Outlook 2003, 2002 (XP), 2000, 98

Moderator: Moderatorzy

Problem z połączeniem z Exchange Server

Postprzez Limak6 » Pt 27.07.2007 13:24

Mam Outlook 2003 i podczas próby pierwszego połączenia z skrzynką na Exchange Server otrzymuję komunikat:
Nie można otworzyć domyślnych folderów poczty e-mail. Plik C:\Documents and Settings\Administrator\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Outlook\outlook.ost nie jest plikiem folderów typu offline.
Potem program się wyłącza.
Intenet jest podłączony, ustawiłem outlook jako wyjątek w firewallu, więc to raczej nie jest wina jego braku. Czy ten plik może być uszkodzony? Jak go naprawić?
Limak6
 
Posty: 2
Dołączył(a): Pt 27.07.2007 13:14

Postprzez michu » Pt 27.07.2007 14:23

Najpierw skopiuj plik outlook.ost w bezpieczne miejsce.

1. Możesz spróbować naprawić go programem SCANOST.EXE, znajdziesz go na dysku systemowym.

2. Spróbuj usunąć plik outlook.ost.

3. Spróbuj utworzyć nowy profil i podłączyć się do skrzynki Exchange.
Pozdrawiam
Michu
michu
 
Posty: 4190
Dołączył(a): N 05.02.2006 17:49
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Limak6 » Pt 27.07.2007 17:31

1. Po uruchomieniu SCANOST.EXE otrzymuję komunikat:
Połączenie z programem Microsoft Exchange serwer jest niedostępne. Program Outlook musi być w trybie online lub połączony, aby ukończyć tę akcję.
Potem pokazuje się okienko logowania, kiedy naciskam 'ok' znów pojawia się:
Nie można otworzyć domyślnych folderów poczty e-mail. Plik C:\Documents and Settings\Administrator\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Outlook\outlook.ost nie jest plikiem folderów typu offline.


2. To samo co w pkt. 1, tyle że na końcu pojawia się:
Nie można otworzyć domyślnych folderów poczty e-mail. Nie można otworzyc magazynu informacji.


3. Nie mogę zmienić profilu, ponieważ nie mogę wogóle uruchomić outlooka, wyłącza się po każdym komunikacie.
Limak6
 
Posty: 2
Dołączył(a): Pt 27.07.2007 13:14

Postprzez michu » So 28.07.2007 07:08

3. Nie mogę zmienić profilu, ponieważ nie mogę wogóle uruchomić outlooka, wyłącza się po każdym komunikacie.

Nowy profil możesz utworzyć w Panelu sterowania w aplikacji Poczta.
Pozdrawiam
Michu
michu
 
Posty: 4190
Dołączył(a): N 05.02.2006 17:49
Lokalizacja: Jelenia Góra


Powrót do Microsoft Outlook

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości