Outlook - zawiesza się przy starcie

Pytania, problemy, uwagi związane z Outlook Express

Moderator: Moderatorzy

Outlook - zawiesza się przy starcie

Postprzez Thunderbold13 » Pn 17.05.2010 12:55

Witam,
Podczas uruchamiania outlooka ( 6 ) program zawiesza się na stronie startowej (niebieski ekranik) i nie reaguje na nic.
Na komputerze mam 3 profile lecz problem ten dotyczy tylko jednego, czyszczenie skrzynek nie pomogło.
Jak można to naprawić?
Proszę o pomoc
Thunderbold13
 
Posty: 2
Dołączył(a): N 16.05.2010 13:14

Re: Outlook - zawiesza się przy starcie

Postprzez boober » Wt 18.05.2010 07:46

WItam. Próbowałeś uruchomić Outlooka z parametrem? Spróbuj parametry /resetfolders albo /cleanviews. Daj znać czy pomogło.
boober
 
Posty: 34
Dołączył(a): Pt 19.03.2010 12:25

Re: Outlook - zawiesza się przy starcie

Postprzez OShon » Wt 18.05.2010 12:05

boober napisał(a):WItam. Próbowałeś uruchomić Outlooka z parametrem? Spróbuj parametry /resetfolders albo /cleanviews. Daj znać czy pomogło.

Witam was, widziałem ten post ale to że nie jestem specjalistą od OE to też nie odpowiedziałem.
boober niestety nie zauważył iż powyższa porada jest kierowana do użytkowników Outlooka z pakietu Office.

Moim zdaniem najeżało by utworzyć kolejny profil, i jego skonfigurować podobnie jak ten, w którym problem występuje.
Pozdrawiam - Oskar Shon MVP Office System, MCC
Moderator Outlook.pl | ExcelForum.pl | WSS.pl | CodeGuru.pl, MSDN dział VBA
Konstruktor rozwiązań biznesowych VBATools.pl, Business Developer Veracomp SA

Skonfiguruj swój pakiet dodatków do Outlooka, Excela, WD i PP
OShon
 
Posty: 6618
Dołączył(a): Cz 19.10.2006 08:31
Lokalizacja: Veracomp SA, VBATools.pl

Re: Outlook - zawiesza się przy starcie

Postprzez Thunderbold13 » Śr 19.05.2010 19:22

Okazuje się że wystarczy zmienić nazwę pliku "skrzynka odbiorcza" (np. dopisać 1),

Ścieżka do pliku: C:\Documents and Settings\Nazwa użytkownika\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Identities\{1E162E........47D6E8}\Microsoft

po zmianie outlook działa, tworzy jakby nową skrzynkę odbiorczą a jej zawartość to meile odebrane od momentu awarii :(

W moim przypadku problem prawdopodobnie polegał na zapchanej skrzynce ( 152Mb )
Czy można jakoś otworzyć ten plik DBX i dokonać w nim zmian w celu zmniejszenia rozmiaru :?:
Thunderbold13
 
Posty: 2
Dołączył(a): N 16.05.2010 13:14


Powrót do Outlook Express

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości